Low-carb-bloggen

En kost med kontrollerat lågt intag av socker och stärkelse ger dig bättre hälsa och bra vikt.

På vindrutan

Posted by arne9 på 13 mars, 2007

insekt1.jpg 

Att insekter som dör mot vindrutan ser ut så här tänker man kanske inte på.

3 svar to “På vindrutan”

  1. Kenneth Ekdahl said

    Verkligt imponerande bild för mig som sysslat mycket med macrofoto!

    Hoppas jag snart får råd med en digital systemkamera från Pentax så att jag kan börja använda alla min fina objektiv, bäljar med mera igen!

    För tillfället experimenterar jag en del med en billig webkamera och en bälj, med olika objektiv från t.ex. super-8-projektorer och liknande. Annars blir det svårt att hitta bra objektiv med lämpliga brännvidder.

  2. Piltson said

    Absolut otrolig bild, vad slags förstoringsgrad rör det sig om? Vad slags kamera?

  3. arne9 said

    Jag har snott bilden från bildserien på der Spiegels sida. Tycker det är vackra bilder om än det är insekter krossade mot vindrutan det handlar om.
    Jag vet tyvärr inget om vilken kamera fotografen har använt.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
